Overzicht en inzicht in uw dossiers
“Intuïtief en toch volledig.” Dat is wat we het vaakst horen van Finarato-gebruikers. Stel zelf op bijna kinderlijk eenvoudige wijze managementrapportages op voor uw klanten en hergebruik deze rapportagesets zonder bijkomende inspanning voor andere dossiers of zelfs consolidatiedossiers. Onze automatische synchronisaties verzamelen alle informatie zodat u de handen vrij houdt voor nuttig werk.


Geen programmeerkennis
Met Finarato bouwt u zelf rapporten, grafieken, dashboards, … zonder enige programmeerkennis. Gebruiksvriendelijk en bovenal intuïtief.

Geïntegreerd
We bieden integraties met tientallen bestaande boekhoud- en ERP-softwarepakketten. Op deze manier verwerkt, valideert en presenteert u cijfers over alle klantendossiers op dezelfde manier.

Schaalbaar
Het prijsmodel van Finarato is niet gebaseerd op aantal gebruikers. Zo kan u zorgeloos rapporten, dashboards, … delen met gebruikers en/of klanten.
Adviseer intuïtief.
Inzicht
Verwerf overzicht en inzichten in uw klantenportefeuille zodat u tijdig en proactief kan adviseren.
Uw stijl
Rapportage in uw kantoorstijl, ongeacht de gebruikte boekhoudsoftware.
Simulaties
Maak simulaties of jaarbudgetten in een handomdraai.

Veilig
Bij Finarato doen we alles wat nodig is om risico’s te beperken. Met mensen, met technologie en met processen.
Automatische notificaties – Doorzoek al uw dossiers




Maak dashboards in enkele klikken

Connecteer met uw boekhoudpakket
We bieden integraties met tientallen bestaande boekhoud- en ERP-softwarepakketten. Op deze manier verwerkt, valideert en presenteert u cijfers over alle bedrijven op dezelfde manier.


Deel met een gerust gevoel informatie die u wil delen
U kan met Finarato gebruikers binnen en buiten uw kantoor alleen-lezen toegang geven tot bepaalde rapporten, grafieken, dashboards, periodes, dossiers/bedrijven, … U bepaalt zelf wat wel of niet getoond wordt.
